The New Salesmanager: ‘Fit for the Future’
By Objectives ondersteunt en begeleidt professionals in sales naar de toekomst. De sleutel tot succes is een passend antwoord op de toenemende behoefte aan klantgerichtheid. De salesmanager die deze uitdaging erkent en herkent, bereidt zich daarop voor.
Verkoop in het digitale tijdperk
Het programma ‘The New Salesmanager: Fit for the Future’ combineert de instrumenten en kennis die nodig is om een verkoopafdeling succesvol aan te sturen en te moderniseren. De focus is gericht op veranderend klantgedrag en digitale innovaties.
Het programma bevat vijf belangrijke bouwstenen:
- Klantgericht verkopen van oplossingen.
- Nieuwe klantsegmentatie en aanpak.
- Digitalisering en verkoopintelligentie.
- Nieuw verkoopmanagement en verkoopcultuur.
- Betere resultaten.
Onderwerpen:
- Oplossingen verkopen in plaats van producten en diensten.
- Rekruteren competente teamleden.
- Segmenteren klantenbestand.
- Benadering klanten ontwerpen en plannen.
- Digitale tools inzetten, meer leads creëren.
- Verkoopkanalen inventariseren.
Bedoeld voor management in:
- Business-to-business omgeving.
- Betrokken bij verkoop.